Just precis

Om typ 4 min åker jag hem till underbara höla och tar fetaste lovet! 

Litte dagens å:
Dagens humör :
 skitkaxig
Dagens saknad : Rommel & general
Dagens musik : emma och lovisa goes stureplan
Dagens mat : gröt, 2 mackor, multi dryck, nån äcklig potatisgratäng och kyklingklubba
Dagens dryck : multivitamindryck!
Dagens klädsel : jeans, stickad tröja
Dagens bok: -
Dagens kommentar : "varför har du så platt näsa?" 6 åriga ungen till Quenny, dock inte idag men jag fick höra det idag ;) 
Dagens roliga : gul fitta!
Dagens plus : jag får lov! :)
Dagens minus : mådde inte så bra när jag vakna........ 
Dagens frisyr : utsläpt och litta hårspännen
Dagens göra : skola, hem, rida, svulla typ
Dagens person : emma engström
Dagens låt: cotton eyed joe ;)
 

Kommentarer
Postat av: elin

min multi gör susen på morgonen ;)

2011-03-04 @ 17:53:27
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0