Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

Jag lär ju va den typ bästa eleven i hela sverige just nu!
har egentligen sovmorgon till kvart över 1 men istället gick jag ner på skolan till 8! :O jag blir fan brydd på mig själv, men har ju typ femtielva ogjorda uppgifter...... typ allt är ju i historia också finns fan inge värre ämne än det!

hade as mycket att blogga om i helgen  också men det blev som inte riktgt av.
jag tränade iaf uppe på wången för lotta både på lördag och söndag och rommel var riktigt fin (:

nu ska jag fortsätta att vara duktig å plugga, Emma Engström kommer hit från stockholm med tåget klockan halv 2 idag också, riktigt roligt att få vara med henne typ 5 dar, så jävla skön människa! och ikväll blir det att vi firar återseendet ;) de gillas!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0