-

Igår var det en vecka tills jag fyller 17 wohoo ;) sen fick jag ju reda på att det tydligen är skottår så när jag fyller år så är det inte 365 dar kvar tills jag är 18 ne då är det hela 366 dagar ist ;’( haha jävla oflyt helatin! Sitter och kollar på klockan helatiden, vill ha lunch för idag får vi hamburgertallrik :D möms! Sen slutar inte mamma förrän 3 och jag slutar halv 12 så om jag inte hittar någon tidigare skjutts får jag väl gårunt mobbad på stan om jag inte orkar gå upp till lägenheten då, men det kommer jag fan inte orka.. vilket problem!
'

Evy tyckte att jag såg så koncentrerad ut idag och vart så glad men då satt jag och kollade bloggar ;) fast det såg ju inte hon så det var ju skönt att jag gjorde henne glad iaf :) Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0