Ja just

Plugg, plugg och mer plugg........
det finns inget ämne som jag hatar så mycket som historia, hatahatahatahatahata!
'
Rommel var helt knäpp idag det tog 1½ timma innan jag tog mig av gårn, han höll på att stegra in i bilen, stegra på fågelhuset, han sprang in i ett träd, vi höll på att stegra över, han gjorde sjuka rodehopp och var helt jävla galen! väl ute i skogen slutade han ju inte där heller.. så imorgon ska jag rida med sällskap och håller han på lika då måste vi nog kolla upp så att han inte har ont någonstans.. hoppas att han bara dummar sig!
'
Har sparat alla pengar jag har fått nu när jag fyller åt också så nu fattas det bara 1400 till min rosa ayr8 hjälm! :D wohoo. gjorde en tårta när alla var här på middag som va nå så sjukt god och mättsam! hade först en kladdkaka som botten sen en marräng botten och sen en kladdkaka till ovanpå sen viskade jag grädde och hädde i krossade polkagrisar, möööööööömmms! det var josse som hade berättat om att det var gott men inte trodde jag att det var så gott!
En sånn fast ROSA i mitten! :D
aja nu ska jag sova ska troligtvis till Bydalen imorgon och åka lite bräda :D
later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0