seventeen fucking years

Hur jävla kul är det att fylla 17 igentligen? alla andra i min klass fyller ju 18 :( haha
'
hade iallafall en mycket bra födelsedag, hade sovmorgon så vaknade av att Elin ringde och grattade mig klockan 11 eftersom att hon inte var på skolan..
sen gick jag ner på skolan och käka lunch så vare gulaschsoppa och mjukbrö som va as gott så jag åt så jag vart as mätt sen kommer emma och lovisa med en tårta, sötisar! :')
sen när jag kom hem från skolan satt ida och henry i soffan med massa pizza, så då svullade jag i mig typ en hel pizza och bullar på de (y)
efter all mat så drog jag och dansade i 2 timmar, som var ganska välbehövligt efter allt jag tryckt i mig :P
sen när jag kom hem från dansen hade Laura gjort en gräddtårta så då åt jag av den också så kom olle och emma över också, snacka massa skit och hade det bra!
'
fick fin fina saker också
godis och chips av som jag lär äta upp ikväll :P
ett presentkort på en hjälm av
parfym, pink sugar
objektivet då också :)
ett sjukt snyggt grattis kort på mig och emma :D fy fan vad vi har gjort mycket tsm ♥
och imorgon så kommer momma, moffa, famma och faffa på middag också :)
'
och det var inte allt som hände igår heller, jag och Rommel firade 4 år tillsammans! tiden går verkligen fort när man har roligt!
Rommel ♥ på vår vintern ifjol

Kommentarer
Postat av: Emma

jaa fyfan, å de där va bara en liten del av alla bilder :D satt och garvade för mig själv när jag tänkte tillbaka på allt! haha <33

2011-02-04 @ 20:03:55
URL: http://emmaalfors.blogg.se/
Postat av: Irma

haha ja så jävla kul! :D vi borde typ åka till övik igen eller nått sånt! :P

2011-02-04 @ 23:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0