20 Februari

HEEEEEEEEEEEEEJ! im alive, typ.

Emma tyckte att jag kunde uppdatera lite så jag gör väl de nu då, hon ligger och sover i min sköna säng :)
sen är väl dagens planer att rida, och årsmöte med brunflo rs, sen så skulle jag, liisa och mamma gymma men de vet man ju aldrig hur det blir det skulle vi ju igår också..

lägger upp lite bilder på vad som här hänt istället för att skriva ↓


Emmas snygga kort till mig, kort på oss från den gammla go'a tiden!


Valpisarna har blir 5 veckor idag och är huuuuuuuuuuuuuuuuuuuur söta som hälst!

   
blev överraskad när jag fyllde år, och hade skit roligt! :D ♥

ja sen har jag ju gjort massa annat å meeeeeeeen det får ni inte veta för jag har typ inte tagit nå kort alls..
och det här inlägget skulle ju in igår men de lagga så lägger ut det nu då :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0