Synd.om.mig

Har inte alls haft lust att blogga! blir ju inte så jävla sugen när bloggen ser ut som skit heller.. jag SKAAAA fixa det! har panik också har jag har gjort typ 2 frågor av typ 7 frågor som ska vara klart den här veckan och jag fattar typ nada! jag vet fan inte om jag ska skratta eller gråta, gråta tror jag! ja + att jag fick komplitering på ett annat arbete med typ 5 frågor :'( fan vad jag är dålig, nu hoppas jag ni tycker synd om mig och typ gör allt åt mig! (a) juste har en ogjord solo dans också som borde vara klar, har inte ens valt låt (y)
livet leker helt enkelt!
'
Men jag kan tänka på min förtidiga present som jag fick av mamma och pappa i söndags ett bättre objektiv till min kamera! :D woho nu ska här fotas (y)
'
"Smile your the candid camera"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0