If they dont chase you when you walk away, keep walking.

Sitter i Östersunds typ äckligaste lägenhet just nu och väntar på att laura ska komma hem och städa. det luktar typ curry/pizza/kebab/sprit/vin en fin kombination sådär..
 
Igår efter skolan gick jag hem och blev bjuden på mat av rebecka, jenny och fia :) tunnbrö rular blev de och riktigt gott var det!
sen dansa ja i 2½ timma och när jag kommer hem är det fortfarande förfest hemma hos oss men laura hade dragit på krogen så då fick jag skämmas lite när jag och elin kom hem i svettiga träningskläder och fett hår :P men dom försvann ganska snabbt. Och när vi satt i soffan och typ kolla på tv hittade elin en trockaderoflaska och hon var så törstig så hon började halsa ur den. Det visade sig vara äcklig, stark, avslagen, pissljummen grogg. hahahahah fy fan vad kul det var! även grogg på trokadero :P
a sen bakade vi lite paj i röran och mummsade i oss, sen var vi å trött så elin gick hem till sig och jag jag gick typ och la mig på en gång.
typ 2 ringde det då sa laura åt mig att öppna porten åt henrik och typ 5 polare åt han så jag gick ut i min häst pyamas och fick skämmas lite till -.- hahaha fyfan... ne men det var kul å efterfesta med henrik och ett gäng killar jag aldrig träffat förut i häst pyamas, inte alla som gjort det! viken kväll alltså, tur för laura att jag var ledig idag annars hade jag fan varit död på skolan.

Istället sov jag till 11 för lovisa tyckte jag skulle följa med på nolia ifs hade jag sagt att jag skulle det men jag ångrade det ganska snabbt och sov vidare till typ 12 :)
Nu har jag varit och sprungit på bandet i vårat gym, hade tänkt att plugga men det går ju så jävulska dåligt :( och efter i allt är jag också känns det som.. bläääääääää!



håller på att övertala mamma att jag ska få göra en smiley, så galet jävla snyggt! 
♥ 

Kommentarer
Postat av: elin

typ det äckligaste jag druckit :( hahaha. fyfan!

2011-02-24 @ 16:37:22
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0